maandag 6 juni 2011

Lush - Angels on bare skin.

Lush, een heerlijk Brits cosmetica bedrijf met een natuurlijke home-made touch. Catharina en ik zijn er in ieder geval dol op. Een tijdje geleden plaatste we een bestelling bij Lush.co.uk. Catharina gebruikte al een tijdje Fresh farmacy en ze was daar eigenlijk heel happy mee, maar wilde toch eens een keer wat anders proberen. Ze ging voor Angels on bare skin.

Ik citeer lush even:
'Als je er voor kiest om dit niet te gebruiken vanwege het vreemde uiterlijk van het product, is dat heel erg jammer. Vooral jammer voor je huid. Als je wilt dat je huid zacht is, alsof engelen zijn nedergedaald en je wangen hebben gekust, dan wordt het tijd dat je je vooroordelen aan de kant schuift.'


Angels ziet er niet erg aantrekkelijk uit, daar moet ik Lush gelijk in geven. Maar de rest, klinkt heerlijk toch? Catharina vond echt echter wat minder heerlijk, jammer genoeg. Catharina heeft een gemengde tot een beetje een vette huid. Angels maakte haar puistjes niet erger, maar ook niet minder, het deed dus vrij weinig behalve haar huid zacht maken. Maar wat zou het doen voor mijn normale huid? Well, I'm fan! Geen trekkerige droge huid die schreeuwt om een beetje vocht. Nee een heerlijke zachte huid. Nu heb ik zelf weinig last van onzuiverheden, zo nu en dan eens een puistje en wat vlekjes. De vlekjes worden minder met Angels en puistjes grotendeels voorkomen. Ik gebruik Angels op de manier van Lush, als volgt:

'Was je gezicht iedere morgen met onze rozen en lavenvendelscrub en je praat nooit meer over een vreemd uiterlijk. Wrijf een hoeveelheid ter grootte van een erwt met een paar drupppels water tot een pasta, '




















'masseer dit zachtjes over je vochtige huid. Spoel af en voel eens hoe zacht onze engeltjes voor ons zorgen.'
















Ik heb hierboven ietwat veel Angels gebruikt, en misschien ook wat meer water dan nodig, maar de structuur is zo wel goed zichtbaar. Je zit in de onderste foto de grove stukjes zitten. Behalve cleanser claimt lush dat Angels ook een scrub is, en daarom beter niet dagelijks gebruikt kan worden. Ik neem dit een beetje met een korreltje zout, de deeltjes zijn namelijk erg zacht waardoor je huid dus niet extreem gescrubd wordt. Mocht je een gevoelige huid hebben, dan zou ik het risico niet nemen, maar een normale huid kan het dagelijkse gebruik vaak wel aan, gewoon even proberen! Als je niet van lavendel houd, dan ben je misschien niet helemaal happy met de geur, lavendel is namelijk aanwezig. Maar de geur blijft niet lang hangen, dus ook niet erg storend.




Conclusie: Een erg fijne cleanser, beoordeel het goedje niet om zijn uiterlijk, It's all about the effect on your skin! Ik raad je aan om even een proefje te vragen bij je bestelling of in de winkel, hiermee kun je vaak een tijdje vooruit en kijken welk effect Angels on bare skin op jou huid heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten